18.8.09

Surt.

Då min stationära dator totalkraschat använder jag just nu min bärbara som har i princip ingen mottagning (mobilt bredband) hemma hos oss. Av någon anledning funkar facebook relativt snabbt, men så gott som alla andra sidor tar hundra år att ladda. Därav min för tillfället något sinande blogg. Ni får helt enkelt ha tålamod och hänga kvar tills problemet lösts, för hur gärna jag än vill berätta om min spännande tillvaro med försvunna och återfunna katter, magsjuka och dagisinskolning så har jag helt enkelt inte tålamodet att låta det ta en timmes laddning. Hoppas ni förstår, och om inte är det nu vi sållar agnarna från vetet!

2 kommentarer:

världens bästa dunderklump sa...

men hörredu mitt lilla sockervadd! Du kan ju blogga i skolan! Anneli fixar allt, tjejen hela dan!

Jennywise sa...

Ptjae det har du rätt i.. Eller så kan jag plugga i skolan.=) Men du är söt ändå bebben!