24.10.11

American horror story.

Jag älskar bra serier. Alltså verkligen älskar. Det är få saker som går upp emot att krypa upp i soffan och plöja igenom en riktigt bra serie. Och nu har jag hittat ännu ett guldkorn att lägga till min samling. Tyvärr sänds den i USA just nu så kan bara se ett avsnitt i veckan. Men det finns ju en viss tjusning i det också, faktiskt.
American horror story handlar om en familj som flyttar in i ett minst sagt hemsökt hus och jag som älskar skräck tycker förstås att det här upplägget är hur bra som helst. Lägg så till intressanta karaktärer, snygga scener, lagom läskiga spöken och en bra story med massor av hemlisar och cliffhangers så har ni en riktig tiopoängare enligt mig. Svårt nöjd och förväntansfull inför framtida avsnitt!

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Kan ju helt klart vara värd att se! :-)

Jennywise sa...

Jepp! Hur bra som helst!