27.10.11

Skit.

Idag är jag riktigt grinig. Jag har så ont i halsen så det är knappt man tror att det är sant, kanalen som sänder American horror story ska tas bort mitt i säsongen (men jag hoppas att det kommer att gå att få tag på resten av avsnitten ändå, fast det kommer nog att dröja ett tag) och jag klarade inte den förbannade medicintentan. Vilket var ganska väntat eftersom jag var sjuk redan veckan då vi skrev den och ärligt talat inte orkade läsa så mycket som jag borde gjort. Men det känns ändå helt åt helvete. Man hoppas ju in i det sista ändå.
Oh, well! Måtte jag bara bli frisk snart så att jag kan ta tag i saker och ting. Jag har dessutom gått upp 2 kilo under de här tre veckorna jag varit dunderförkyld. Att inte orka springa i kombination med allmän tröstätning är ingen bra grej.
Nu börjar det här kännas tjatigt. Jag vill orka träna och plugga ordentligt! Jag måste ju det om jag ska kunna fixa de kommande tentorna plus omtenta. Nåväl, det kan ju fan inte vara roligt jämt.

Inga kommentarer: