31.7.11

Day 10- What you wore today

Har ju bara sovit i världens kvavaste sovrum mest hela dagen och således mest varit nakenfis idag. Sedan gick jag upp, sprang en halvtimme iförd träningskläder, duschade och tog på mig ett urtvättat nopprigt farfarslinne och sladdriga plyshbrallor (jobbuniform). Inget jag känner mig direkt supersugen på att modeblogga om. Däremot kunde jag inte motstå frestelsen att internetshoppa lite nu inatt (förlåt Jari!) så om vi ändrar titeln från "what you wore today" till "what you wanted to wear today" blir det detta som snart landar i en brevlåda nära mig:
Blå klänning med vita prickar. Fin!

Och så en illgrön kofta på det. Nu ska jag bara hitta ett par röda eller senapsgula kalasbyxor med så är saken biff!


Kunde inte låta bli att köpa denna till Lovis med. Den var ju också så fin.

Med matchande röd mössa. Kommer bli kalas!

Och så detta. Har inte bestämt om jag ska ta det själv eller ge det till Lovsan.

Så. Färdigt med modeblogg. Fy satan vad tråkigt det var.

Inga kommentarer: