22.7.11

Jobbar (igen). Men efter inatt ska jag vara ledig ända tills måndagkväll. KÄNN vad gött!
Helgen kommer att bli kanon! Får besök utav hemliga gäster redan imorgon och sedan blir det full rulle ända till söndag.
Ska bli trevligt. Och skojigt. Och spännande! Berättar mer om det sedan.

Jag och struthunden (hon har tratt igen eftersom hon slickat sönder sina framtassar. Bra gjort! Bara 1000 kronor kostade det. Satt som ett smäck såhär innan löning.) var ute och sprang som tokar idag. Jag klarade av att springa runt nästan hela Gerdsken (typ 4 km) bortsett från två pauser då jag gick snabbt i tre minuter. Är rätt nöjd med mig själv, även om det kändes som att jag skulle kräkas och hade håll i hela överkroppen. Har inte vågat ställa mig på den fruktade vågen på ett tag; det har varit alldeles för mycket dekadens på det senaste. Trist att mat och öl ska vara extra gött på sommaren. Men jag ger inte upp!
Kämpa på, hej och hå.

Skulle åkt med Graciela och handlat schnygga underkläder till hennes bröllopsdag idag. Men det var en sån snurrig natt på jobbet igår så jag orkade verkligen inte. Hade somnat stående. Trist! Hade varit skoj att följa med som smakråd. Jag och Inger är ju hennes maids of honor så då ska man väl få jobba lite också! Hoppas hon hittade nått fint iallafall.

Nå, nu har jag nog slut på helt ointressant information för den här gången. Men se! Där gick tio minuter till iallafall. Bara 6 timmar kvar...

/Sömnlös-rastlös

Inga kommentarer: