18.9.08

Idag har jag flyyt!

Alltså, ibland är livet bannemej värt att leva.
Jag har inte särskilt höga krav, idag har jag haft en riktig glidardag, för att:
Jag hittade en skitsnygg kinaklänning på vinden för 80 bagis igår.
Jag har vart på BVC och kontrollerat bägge trollsen och fått bekräftat att dom är bäst, fast det visste jag ju redan.
Jag har fått mitt allra, allra första riktigt välförtjänta MVG med utlåtandet "Mycket snyggt Jenny! Du uttrycker dej mycket bra och gör också en väldigt snygg anlys." Jag är faktiskt skitstolt och glad!
Jag har pratat ut med matteläraren och det löser sej. En piece of kaka helt enkelt.

Imorgon ska vi gå på Musses, det är världens shysstaste restaurang och det gör mej också glad.

Jag är glad! Jag är en glädjespridare!=)

Nu ska jag gå och pussas på min man, han gör mej gladast av allt.

Inga kommentarer: