20.9.08

Sexfest!

Eftersom den här helgen är så helt igenom skittråkig som en helg bara kan vara så tänkte jag avslöja vad jag gjorde förra helgen istället eftersom den var ungefär tusen gånger roligare.

Förra fredagen var vi nämligen på sexparty hos partydrottningen numero uno; Miss A-Li!
Det kom en demonstratis från Husmusen (haha) och visade bland annat sina "baksaker" (hahahaha, vilka skojisar!).
Det var faktiskt askul. Det finns nog inget som kan fnittra så som tio mammor på sexparty.
Jag köpte en massa matnyttiga grejer som ett femårigt sexliv kan behöva ibland när fantasin börjar tryta.=9

Anneli lyckades därefter övertala mej att följa med till Tallhyddan där hon vidare bjöd på shots. Halleluja evening!

Fast sedan minns jag inget mer och det var nog lika bra det har jag förstått så här i efterhand.

I lördags var vi på 35års fest i uddevalla, jag och Jari dumpade ungarna hos mormor och sedan mötte vi upp G och R i Vargön för gemensam avfärd (de hade i sin tur dumpat sin Junior hos mormor i Vargön).
Festen var trevlig och Jari fick genomföra två av sina hittills mest lyckade praktical jokes som vi inte behöver gå in på här.

Sedan hade vi efterfest i G´s mammas och pappas husbil och det var bannemej extra minnesvärt! haha.

Och nu har jag skrivit ett sånt där blogginlägg som jag själv hatar; ett som handlar om absolut ingenting utan bara är en redogörelse över mitt lilla liv. Alltså helt ointressant för en utomstående.

Men jag har så tråååååkigt! Blä, nu går jag och läser lite Isfolket och dricker vin.

Inga kommentarer: