20.11.08

Det kallas chocktillstånd..

Det verkar faktiskt som om det kommer att gå vägen med radhuset vi tittade på.
Jag är mycket förvånad och kan inte riktigt tro att det är sant förrän vi har skrivit på papperen imorgon bitti (och fram tills dess kan ju tyvärr vadsomhelst hända, med mitt vanliga flyt kommer det la nån jäkel och budar över oss en kvart innan vi ska skriva på).
Men det verkar inte så, säljarna har accepterat vårt bud, som ändå ligger hundra tusen under marknadsvärdet/utropspriset.
Nu har vi värsta flytet, låt det hålla i sej i 15 timmar till bara så ska jag aldrig klaga mer.

Håll tummarna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh! Häftigt! När skulle ni flytta då i såna fall?

rullgardinsflikkan sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!1



Hejja hejja

Jennywise sa...

Tack tack söta ni! Det känns hur bra som helst.
Det blir inte flytt förräns 1a mars så vi hinner fira midvinter i mitt stora vardagsrum, evis.;)

Sen kommer jag att ha skog alldeles bakom mitt hus, det blir hur bra som helst!