19.11.08

Extreme Blogg-makeover.

Eller ja, så extrem är den väl kanske inte.
Men lite förändring piggar ju alltid upp.
Har även donat så att vem som helst kan lämna kommentarer (Tack Evis, för tipset!) så nu går det alldeles utmärkt att rentav vara anonym och kommentera.
Dessutom har jag varit superprettig och taggat nästan alla inlägg och sorterat in dem i kategorier, de finns under Överblick.
Så vad tycker ni? Är blogg-makeovern bättre eller sämre?
Om du tycker den är ful är det ju bara att låtsas vara någon annan.=)

Var på Ullared igår förresten med min mormor och morfar.
Jag har alltid varit väldigt skeptisk mot hela Gekås-konceptet, det har på något sätt känts som den allra sista spiken i min Svensson-kista eftersom det är en utav de få Svenssonfällor som jag lyckats undvika.
Men jag får nog från och med nu se mej som besegrad. det var faktiskt grymt kul och jag hittade till min stora förvåning massor med snygga kläder (!!!), både till mej själv, kidsen och jari. Eftersom jag fick välja julklappar till oss från morföräldrarna för ca 2000 kr så får jag ju tyvärr snällt vänta på det mesta av vad jag valde ut tills dopparedan (och för 2000 spänn får man myyyycket kläder). Dessutom fanns massor med grejer som jag ändå tänkt köpa i julklapp där, fast till mycket trevligare pris. Jag är frälst. Jävla skit.

Lite av det jag själv handlade:

Lila/Svartrandig cardigan 89:-

Svart baslinne 29:-

Leggings (Randiga! Som jag har letat!) 79:-

Petrolblå stickad långkofta 110:-

Grå/blå cityshorts 89:-

Frågan är ju vad för stackars barnarbetare det är som har suttit och sytt kläderna. Men jag tänker för en gångs skull inte låtsas om det. Jag är så förbannat duktig på vart mina kläder är gjorda annars så jag tillåter mej en svacka.

Inga kommentarer: