24.11.08

Måndag.

Finns det något värre än en riktigt kall, grå och ändlös måndag?
Tror inte det va.

I Lördags hade vi födelsedagskalas med tjocka släkten för Lovsan.
det var trevligt att träffa alla. Jag gillar min släkt, och jaris också faktiskt.

I går kunde vi inte låta bli att sticka till Ikea och inhandla saker till nya hemmet.
Vi är så oerhört otåliga och det är så lång tid kvar tills vi får flytta att det nästan var tvunget för att stilla våran längtan lite.
Så materialistisk är man alltså.

Nej då, det var mest för att jag var rädd att sakerna jag ville ha skulle ta slut innan vi hinner flytta. Vi handlade bara till Lovis rum (hon har ju inget nu, så det behövs en hel del inredning) för en total summa av 800 kr.

Tyvärr gjorde vi oss nog en björntjänst, för nu när man handlat saker så längtar man nästan ännu mer, eftersom man ju inte kan använda dem nu.

Jaja.

Idag har jag pluggat hela dagen. Känner mej helt grötig i huvudet.
had ingen aning om att det är så fysiskt uttröttande att använda skallen.

När jag kom hem sent omsider lekte jag, Melvin och Lovis transformers i 2 timmar.
Nu sover bägge inne i melvins rum (Lovis sover över i hans bäddsoffa) så jag ska passa på att kramas med maken lite.

Fy vilket ointressant inlägg det här blev. Ett riktigt måndagsinlägg.

Inga kommentarer: