9.7.09

Bitter.

Om jag hade kunnat följa med Evis på det här galejet på lördag; http://www.facebook.com/event.php?eid=95634677339&ref=ts
vilket jag väldigt gärna skulle vilja eftersom temat är en riktig tiopoängare, då skulle jag vilja ha den här klänningen, som finns att köpa på korsetten.se, på mig:



Men eftersom jag inte blivit så smal som jag vill än (jag har en känsla av att smala flickor gör sig bättre i den här typen av tighta outfits) och jag finner det rätt orealistiskt att de skulle hinna skicka den till mig innan lördag, kanske det är lika bra att Jari redan hunnit paxa lördagen för någon slags fånig grabbkväll och alla andra barnvakter är upptagna med sitt. Fast jag hade hittat en alldeles perfekt klänning på Gina med, som passade. Men jag försöker att bortse från det.
Jag är inte bitter.
Sjömän & Slynor - 50´s styles-partyn växer säkert på träd.

Inga kommentarer: