10.7.09

Eden lake.

Jag har förmodligen nämnt det tidigare, men jag är en riktig sucker för skräckfilmer.
Jag älskar allt, utan undantag (sen finns det givetvis bra och dåliga skräckisar). Splatter, spöken, psycothrillers, vampyrer, monster, zombies(fast zombiefilmer har jag en nästan pervers förkärlek för), you name it! Det enda jag aldrig riktigt fastnat för är sådana där skräckisar där en eller flera psykopater jagar och gör slut på några oskyldiga civilister.
Inte det att jag inte gillar det, men det har aldrig riktigt påverkat mig på samma sätt som övriga fack inom genren. Tills idag.

Fy fan vilken jobbig jävla film.. Jag satt och hoppade i soffan mest hela tiden och skrek och härjade. Efter att ha sett slutet mår jag mest illa.. Precis så som jag vill ha det! Se!

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Skräm inte livet ur min mamma bara. Hoppas ni hade alla fönster stängda? ;-)

Jennywise sa...

Haha. ja vars, vardagsrummet är ju åt baksidan och SÅ högt skriker jag inte. Tror jag.=)