20.7.09

Laddad.

Nu har vi ägnat de senaste två dagarna åt att kolla igenom samtliga Harry Potter filmer, och imorgon smäller det. Då är det dags att kolla in senaste filmen på bio.
Eftersom jag tycker att del sex är den absolut bästa boken har jag skyhöga förväntningar, såklart.
Men även om den inte skulle hålla måttet spelar det ingen större roll.
Det ska bli så jäkla fint att bara få gå på bio och käka popcorn och hålla min man i handen (det hände ganska ofta förut, nu för tiden blir det föga förvånande mer sällan) att jag skulle vara nöjd oavsett vad för skitfilm vi ser.

Men eftersom jag gillar de andra filmerna, även om jag tycker att de har tryckt ihop handlingen lite väl mycket, så tror jag säkert att själva filmupplevelsen kommer att vara tillfredsställande den också.

Inga kommentarer: