25.11.09

Blä. Urk. Usch.

Just nu har det blivit alldeles för mycket. Tempot är så mycket högre än vad jag är van vid och hur reagerar lilla jag då? Genom att stänga av hjärnan och ignorera allt som inte är livsnödvändigt. En utav de saker som då givetvis kommer till korta är bloggisen. Så är det, åtminstone tills jag anpassat mig till den här nya tillvaron och orkar göra något annat än ligga i soffan som en död sill och glo när jag kommer hem.

Det bara regnar och jag har tappat min cykelnyckel. Jag är trött på att vara tjock men vill bara äta choklad hela dagarna. Hur lösa denna ekvation? Vad göra åt dessa I-landsbekymmer?

Filmen förresten, den var helt askalasbra! Men det behövde jag ju inte tala om. Fast jag är lite nördig och retade mig på en del saker som de låtit bli att ta med. Men så är det ju alltid. Alla kan inte få med sina favvogodisar.
Resten av helgen var inte så pjåkig den heller. Men det är sånt där man inte kan berätta om utan att låta alldeles bindgalen så vi låter det vara. Men jag är ny nu.

Annars då? Två prov den här veckan. Varav det ena är imorgon bitti och som jag inte pluggat en enda minut till. Ska göra det nu, men skjuter och skjuter och skjuter på det. Så dumt, så onödigt.

Var ute med klassen igår med, bowlade och käkade på Stures. Det var faktiskt riktigt trevligt. Det ger sig.

Nä, färdigdravlat. Nu studera som en liten iller i ett par timmar.
Nattuggleri är bra skit.

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Du kommer klara det galant! Häng i och kämpa. :-)