5.11.09

Lite om mig fast i bildform.

Idag härmar jag rara Sara (som jag gärna skulle länka till, men min blogg är helt störd och alla länkar jag lägger in i inläggen bara försvinner, hjälp!)och svarar på ett gäng helt ointressanta frågor om mig själv, fast med bilder istället:

Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?
Japan/Tokyo.

Vilken egenskap önskar du att du besatt?
Förmågan att styra tiden.

Vilken färg är ditt drömhus målat i?



Vilket namn är det vackraste du vet?
Mina barns.

Vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?
Bella Swan (såklart!).

Vilket är det bästa ordet som finns?
Midnatt.

Vad är det viktigast att du hinner göra innan du dör?
Just nu, att bli klar med min utbildning. Därmed inte sagt att det är meningen med livet.

Vilken saga är din absoluta favorit?


Om du bara fick lov att äta en sak i resten av ditt liv, vad skulle du välja?
Tänk bara vad många olika sorter det finns; man tröttnar aldrig!

Om du bara fick lov att klä dig i en färg i resten av ditt liv, vilken skulle du välja?


Om du bara fick lov att se en enda film under resten av ditt liv, vilken skulle du välja?


Om du bara fick köpa ett enda ting till, vad skulle du välja då?
Ett nätt litet lyxhus i Thailand som jag kunde fly till under vintern.

Vilket språk är det vackraste du vet?
Ja, jag vet att det är perverst, men jag går igång totalt när Jari säger fula saker på finska.

Vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu?


Vilken är din favoritårstid?
Sommar! Här är mina bästa killar förra sommaren i Kolding. Fina, ljusa dagar att längta tillbaka till.

Inga kommentarer: