15.2.09

Det här är vad jag fick:

Ett varmt bad med rosenblad i och levande ljus runtom.
Mycket trevligt eftersom ett korkat våp på jobbet lämnat ett fönster öppet igår och sedan glömt att stänga det, vilket jag upptäckte först alldeles innan jag skulle gå hem efter att ha frusit som en tok i tolv timmar.
En flaska bubbel och choklad att mumsa på i badet.
Vilket givetvis var en trevlig lök på laxen.
Middag.
När jag kom upp ur badet efter jag vet inte hur länge stod maten framdukad. Jag njöt ännu mer.
Helkroppsmassage.
Vilket givetvis ganska snabbt spårade ur till en "vissa delarsmassage". Men det var trevligt det också.=)

Nog för att alla hjärtansdag är ett överkommersiellt (stavas det med ett eller två L?) jippo, men förbannat trevligt hade jag det iallafall!

Sen sov jag som en stock hela natten.

Idag har jag faktiskt pluggat en hel del, ska fortsätta med det nu.

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Låter som en underbar dag! (Förutom det där med att du fick frysa i 12 timmar...) :-O

Anonym sa...

Härligt...!