2.2.09

Ett år äldre- men inte ett dugg klokare!

Födelsedagen passerade ganska obemärkt förbi.
Hade en bra dag och fick till och med jättefina presenter av mina söta satansdyrkar-systrar.=)
Av Jari fick jag ett presentkort till min nästa tatuering. mycket trevligt!

Fredagskvällen minns jag inte sådär vidare värst mycket av egentligen.
Vi blev fulla och skämde ut oss på krogen, end of story.
Märkligt nog var jag inte särskilt bakfull dagen efter. och tur var väl det.

Igår var vi och dreglade över vårt radhus.. Det var mycket större än vad jag kom ihåg.
Men tapeterna i hallen var fula så de måste vi byta. Så nu blir det tapetjakt.

Bara tre veckor kvar till flytten nu!

Kalaset löpte också smärtfritt. Fick massa pengar vilket var välbehövligt.

och idag börjar mitt nya liv- inga cigaretter, ingen skitmat, ingen red bull.
När jag fyller 25 ska jag vara hälsan själv!

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Blev du inte bakfull, så finns det två förklaringar:

1. Du var inte så full som du trodde/säger!

2. Du är inte så gammal som du utger dig för att vara... ;-)

Jennywise sa...

Hahaha=)
1. Jag vet inte vad jag trodde/sa.

2. Om det ändå vore så väl!