28.2.09

Hur tror ni att det gick?

Jo, givetvis ballade jag ur, följde med till hotellet och blev skitpackad.
I säng strax innan femsnåret imorse, sedan upp nio och sen dess har jag packat och packat och packat. Nu håller jag på att städa köket och sedan ska jag äntligen få lägga mej ner!

Så jävla, jävla korkat att gå ut igår, jag måste skaffa mej lite karaktär.
Men jag hade roligt iallafall, fast jag drabbades av tillfällig fylletourettes och kallade nästan alla människor för hora. Moget.
Hursomhelst så har jag överlevt den här dagen på nått vänster, så nu ska jag fortsätta städa mitt kök vilket förmodligen kommer ta några timmar till.
Jag vill gråta, men skam den som ger sig!

Jari har varit en sån pain in my ass hela dagen och bara retats. Dessutom hade han glömt ugnen på med en pizza i i morse när jag kom upp så att hela lägenheten var rökfylld och nu luktar här skit, för att inte tala om att vi kunde brunnit upp!
Så idag är jag inte överförtjust i honom. Men, men.

Nä, nu är det slut på rasten, och nästa gång jag skriver är jag en ängaboare!
Tjoho!

2 kommentarer:

Fetbulan sa...

Du är utmanad. Kolla in min blogg!!

Ina sa...

hahahaha.. mig kallad du INTE för hora.. jag tyckte du var skit trevlig på Hotellet. *kram*