14.2.09

Hujedamej!



Alltså ärligt.
Hade det där monstret kommit hem till mej och sagt att hon väntade Melvins barn när han var tretton år (men såg ut som sju, max) hade jag nog mördat henne på fläcken.
Det syns inte så tydligt på bilden men hon är typ dubbelt så stor som den stackars killen (och ja, han är barnets far, hur otroligt det än må låta).
Han var dessutom bara tolv år när sexandet ägde rum, hon var 15.
I mina ögon är det solklart att det är hon som i princip våldtagit honom. Han har ju inte haft en susning om vad de gjorde medans hon förmodligen hamnat i puberteten för längesedan, men inte hittat någon som vill sätta på henne och därför utnyttjat en liten unge som inte visste bättre.

Om det hade varit tvärtom, en hyfsat utvecklad femtonårig kille som haft sex med en tjej som knappt ser ut att ha slutat förskolan hade det nog blivit ett jäkla liv.
Stackars unge. (pappan alltså, inte babyn även om det nog är synd om den också.)

Hela historien finns att läsa här:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece

Nu var jag hemsk igen. Attans! Men man blir bitter av att jobba på alla hjärtans dag!

Fast när jag kommer hem ska jag få en överraskning av min underbara, underbara...
"När jag kom hem från jobbet förut gick du runt här och var sådär snygg... Då blev jag så glad att du är min, min fru."
Han kan när han vill.

3 kommentarer:

Västgötskan sa...

Visst är det sjukt...

Jennywise sa...

jepp.. han ser så liten ut, stackarn..

rullgardinsflikkan sa...

klockren kommentar från Jari!