27.2.09

Masterplan.

Åh vad segt att sitta på jobbet och tråka när man är barnledig!!!
Ungarna är hos min mormor, hela helgen och meningen var ju att vi bara skulle packa och städa. Men ett sånt här gyllene tillfälle kan man ju bara inte slösa på enbart tråkiga saker, så efter jobbet sticker vi upp till anneli och spanar på sexleksaker, och lite full tänker jag allt bli. Men inte fullare än att jag orkar hoppa upp imorgon bitti och ta tag i allt som måste göras.

Imorgon packar vi första lasset i flyttbilen, sedan packar vi allt som finns kvar i lägenheten och så ska vi försöka städa så mycket som möjligt. Skitkul dag...

På söndag 8.30 får vi nycklarna och sedan blir det bära, bära, bära och städa klart det vi inte hinner med imorgon.

Två otroligt tråkiga dygn med andra ord, men sedan börjar det roliga!
Packa upp och fixa och dona.

Tiden går så jäkla långsamt nu, jag vill vrida fram!

Ikväll bli det ju kul iallafall. Var tusen år sedan vi var helt barnlediga.
Men jag ska inte balla ur. Måste ta det lugnt, måste ta det lugnt...

Inga kommentarer: