23.2.09

helvetes förbannade skit.

Igår strax efter att jag skrivit färdigt här så kaskadspydde Lovis i hela soffan. Tur att jag ändå tänkt tvätta den i veckan, och tur att jag inte varit hurtig och gjort det än.
Sedan spydde hon hela natten, endast i handdukar kan tilläggas för av någon anledning blir hon helt hysterisk om man försöker hålla henne över en hink/toalettstol.

Nu mår hon dock bra igen, men Jari ligger och kräks och ojjar sig så nu är det bara jag kvar. Och med tanke på att jag åt upp resterna av Lovis fruktsallad igår typ en timme innan hon satte igång så ser det rätt brunt ut för mej.
Det har redan bubblat olycksbådande i mitt innandöme ett tag.

Jaja.

Om man ska se det positivt så är det en himla tur att det händer nu, och inte om 4 dagar då vi flyttar.
Och förresten så var det en förbannat god fruktsallad!

Inga kommentarer: