4.5.09

Grymt.

Längesedan jag skrev nu. Men vårvädret har lämnat ytterst lite tid över för att sitta inne och uggla framför datorn.

Har haft en grymt bra helg. Jag gillar kontrasterna i mitt liv. Att ena dagen fira våren tillsammans med nya vänner som på kort tid kommit att betyda väldigt mycket för mej, stillsamt på en underbar plats i skogen. Och att nästa dag tokdansa och vara fullare än en kastrull tillsammans med vänner jag känt länge gjorde min barnlediga helg helt fulländad! Jag ska definitivt tillbringa mer tid med iskall öl på soliga uteserveringar följt av riktigt bra spelningar framöver.

Bob hund var givetvis otroligt bra i fredags med! Men det visste jag ju redan att de skulle vara. Fast det var mest Jespers förtjänst.=) Du ÄR bäst! Och det är grymt att ha dej som vän!

Och att möta riktigt gamla vänner som man inte sett på sisådär 6 år och upptäcka att ingenting har förändrats, samtidigt som allt har det var lite som löken på laxen.
En del människor kan helt enkelt aldrig försvinna helt. En del vänskaper varar verkligen livet ut oavsett hur man när dem, och visst är det alldeles fantastiskt??
Så tack Kim, även om du förmodligen inte läser det här. Fast jag var så kalaspackad kommer jag bära med mej en del av det du sa länge, länge.

Inga kommentarer: