14.5.09

Nu förlorar jag snart förståndet.

Jag har något i örat. Igår när jag duschade så spolade jag massor av vatten i öronen (för det är skönt) så jag antar att det är det. problemet är att det vägrar att komma ut och jag har fanimeJ försökt precis allting som är möjligt att göra och nu blir jag galen snart!!!

Har ringt VC och de ska ringa upp mej FEM I HALVFYRA i eftermiddag. Vid det laget har jag förmodligen redan petat sönder trummhinnan med en kniv eller helt enkelt tagit mitt liv i ren panik.

3 kommentarer:

Ulla-Britt sa...

Hej..Har du tur kan det vara en vaxpropp...det fick jag vid nyår ,en obehaglig känsla..hörde dåligt,som ett eko i huvudet o en känla att det fanns något i örat,kom til VC,spola o sög som sjutton,men vilken lättnad efteråt.Hoppas det går bra för dej.kram från din granne.

Västgötskan sa...

Nåt..?
Vaxpropp, så vattnet kommit in bakom och "slått lock"?

Jennywise sa...

Nope, det var bara vanligt vatten.=) Som de sög ut, tack och lov!