28.5.09

Operation: Svält.

Jepp. Nu svälter jag igen. Man kan ju inte vara tjock när man ska skjutsa kändisar.
Jag måste ha ett mål om det ska funka, sist skulle jag gifta mig och gick ner 15 kilo på två månader, så 6 kilo på en månad borde jag väl klara.

Hursomhelst så klappade Melvin mig på magen idag och sa att den var mjuk och fin.
Melvin: Åh mamma! Du är så mjuk och fin!
Jag: Hrmpfh.. Jaja men jag ska ju bli smal nu.
Melvin: Ska du? Hur då?
Jag: Jag ska inte äta utan bara dricka soppa och då kommer jag bli jättesmal!
Melvin (efter att ha funderat en stund): Men då kommer du att bli stor!
Jag: Va..?
Melvin: Ja, för smala människor är större än tjocka!
Jag: Vad menar du nu?
Melvin: Men mamma! Farmor är ju tjock och pappa är smal, och pappa är ju mycket större än lilla tjocka farmor!

Hahaha.

Inga kommentarer: